usch...

...jag känner meh HEMSK!!  har verkligen inte bloggat nåt!! usch... iallafall, imon kommer jag inte blogga (heller) för det är min... FÖDELSEDAG!!  :D har faktiskt inte såå mycket på listan som jag brukar :P haha, längtar ihjääääl mej! det är såå jobbigt när man gör det, man längtar och längtar och kan knappt sova och sen när dagen kommer så är det strax slut, man får sina presenter sen godnatt (typ). det är det tråkiga med födelsedagen, att det går så sjuukt fort! iallafall ni kanske vill se min önskelista? här kommer den :) :


  • Systemkamera
  • Bra skivor
  • Snygg militärgrön sjal
  • Dvdfilmer
  • Joggingbyxor
  • Svarta converse
  • Korshalsband (stort)
  • Stort svart kedjehalsband i guld och svart
  • Många armband
  • Ringar
  • Valentines day (dvdfilm)
  • Snygg skolväska
  • Röd rutig skjorta
  • Kläder
  • Pengar (om man räknar det som en önskesak)

aa, det var väl det mesta, kanske nån sak jag missat. sen får man ju inte allt man önskar sej men men... sånt är livet ;) aja, snart ska jag åka och sjunga så vi syns nog inte mer idag eller imon. Ha det suuperbra puss!

KVÄLLENS OUTFIT:

linne: Blanco i Spanien

Svarta byxor: Gina tricot

Skärp: kusinens ;)

sista bilden bjuder ja på :P


Kommentarer
Postat av: Emilia

Grattis tone!



igen.

2010-09-11 @ 13:22:16
URL: http://pezone.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis Antonia!

Hoppas du får allt du vill ha:)



Och du vi är lite otekniska och skulle vilja ha lite hjälp med en header som vi har gjort det är bara det att vi kan inte få upp den... kan du hjälpa oss?

2010-09-11 @ 18:05:21
URL: http://emmaafilippaa.blogg.se/
Postat av: Emilia

sv: men vi kan kolla på den nån gång mer iallafall! :D:D

2010-09-11 @ 23:49:26
URL: http://pezone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0