söndag..

tyvärr fick jag ingen system igår så ni får nöja er med webcamen som inte är så bra... iallafall ida ska jag träffa nårra av mina kompisar som ville fira mej :) ska strax spela lite soniic! asså vet inte varför jag tycker sånt är kul, men jag är ju barnslig av mej! haha.. det va några tjejer som ville ha hjälp med att fixa sin header, hade tänkt och hjälpa er men inte just nu, ska bara klara av några banor på sonic, kanske blir ikväll eller imon :) hoppas ni orkar vänta. jag ska skaffa videofy me så jag kan videoblogga lite också! sen ska jag (tror jag) också skaffa en e-mail så ni kan maila mej om ni har frågor eller så :p  blir inte såå roligt inlägg just nu, har ni hört den här låten med kid cudi?(kommer nedan) hörde den för några veckor sen men jag har inte haft tid att lägga upp den tänkte göra det.. ska ladda ner den och andra låtar. ni kanske vill min favoritlåtlista? har ju många favoriter men jag kan ju visa min topp 5 lista jag lyssnar på just nu hehe... men det får bli nästa inlägg nu kommer mina friends som jag sa förr i tiden.. ha det suuperbra så hörs vi :)


no picture this time.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej antonia, det behövs inte längre jag klurade ut det jag är ju lite oteknisk...

2010-09-12 @ 20:28:32
URL: http://emmaafilippaa.blogg.se/
Postat av: Emilia

funkar inte att kommentera på förra så jag gör det här.. :)



vad glad du ser ut på alla bilder!;D

2010-09-12 @ 21:24:40
URL: http://pezone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0