my soul mate - song.

aa kom inte på så jääättebra rubrik... kommer inte på nåt kul att skriva om...

jag äälskar sjunga och spela musik!! :D haha... det är min soulmate, om jag mår dåligt går jag bara till min musik och skriver lite låtar eller spelar låtar  och så blir jag på bättre humör eller om jag är glad spelar jag låtar och jag blir ännu gladare, den finns ALLTID där. kompisar kan man också ha livet ut men oftast försvinner vissa.. låtarna man skrivit eller sångerna man sjungt finns alltid där! eller säg att man har kärleksproblem, när jag har det skriver jag en låt om det sen mår jag bättre eller så, jag kan alltid lita på min musik, jag älskar att sjunga utomhus, man sitter där och det är fint väder och man kollar på himlen och på allt som finns runt omkring och sen sitter jag där och bara sjunger, jag blir så glad!! tänkte bara dela med mej mina känslor om musik, men tvivla aldrig på er själva om ni tycker ni är bra på nåt eller det ni verkligen tycker om nåt. satsa på det! it's worth it!
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0