ingen rubrik..

heej! jag har inte uppdaterat men ikväll var det stämbanden, och sen åkte jag hem med emilia och då stannade vi till vid min skola där södra spelade match :) riktigt bra match, 4/5-0 till södra mot vetlanda!! bra spelat killar ;)
nu är jag hos mina kusiner, ska sova där inatt :p tänkte att vi skulle kolla på valentines day men jag glömde det hemma, och jag oorkar inte gå in där! fy va lat jag är!! haha... imon är det skola igen!! men det sköna är att vi har sovmorgon! fy va gött asså :) we like! det var väl inte så mycket mer, kanske inte väärldens roligaste inlägg men sånt händer väl? lovar att försöka skriva mycket och roliga inlägg imon! :)


no picture.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0