i have to do...

hej! mitt inlägg innan va ju lyckat.. NOOT!! iallafall, lista på vad jag har att göra:

  • skriva ett inlägg om toppfem listan
  • skaffa videofy me (tror jag)
  • skaffa en e-mail (tror jag)
  • skriva roligare inlägg
  • skaffa blogglovin

aa, det va det typ :p imon är det skola då! HEMSKA öde! förlåt, men ibland är skolan liiite påfrestande speciellt när man går i tjejklass, missförstå mej inte jag ÄÄLSKAR min klass men ibland blir det lite tjafs här o var :p men första lektionen är grym! MUSIK mitt favoriit ämne, jag ääääääälskar verkligen musik :) så imon blir det gött, sen har vi väl inte världens bästa lektioner men det funkar.. imon har jag träning också, för er som inte vet tränar jag fotboll, det är skitkul! eftersom vi tränar med 97:orna asa roligt haha! okej.. toppfem lista, here we come :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0