Ullared till Ullared nu drar vi till Ullared!

Hej! Ni fattar va?? Jag har vart i ULLARED! Haha... För er som inte vet vad Ullared är, är det ett stooort köpställe? Vet inte vad det är, eller jo en stooor affär med massa olika avdelningar! T.ex. Klädavdelning, Leksaker, Vertyg&fiske grejer, Musik, Filmer.. Asså ALLT eller nästan. Så här går det till när vi åker dit. Så här gör vi alltid! ;

1. Vi kommer dit.
2. Vi går direkt till Skobo.
3. Vi är där och letar efter skor.
4. Jag blir uttråkad och går ut eller hämtar en vagn.
5. Dom kommer ut och jag och mina kusiner sitter och väntar.
6. Vi går inte på Gekås.
7. Vi går och kollar smink, tvättgrejer m.m.
8. Vi går till klädavdelningen.
9. Alla delas upp och går åt olika håll.
10. Jag och mina kusiner går till musik och filmerna och leksakerna.
11. Vi går och hittar grejer och går tillbaka till våra mammor.
12. Vi kollar sängkläder o sånt.
13. Vi letar efter godis.
14. Vi går till kassan.
15. Vi står och väntar och packar grejerna.
16. Vi går ut och köper något ätbart.
17. Vi packar oss in i bilen och åker.
18. Någon somnar på vägen hem.


ungefär ser det ut, en dag på Ullared eller Gekås då.
Blir ett inlägg imon på vad jag har köpt. :)
PS. Glömde säga att det är billigt där och dit ska ni åka en gång i livet iallafall. Det är värt det :p


Ullared.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0