skoooooljoggen!

hej alla glada! idag har inte vart en bra dag, kände det på mej och vet ni va det blev ingen bra dag, hade jobbigt i skolan, trött m.m sen va det konfa den va kul, sen vare dans som inte va så kul för jag är så sjuuukt trött!! och vet ni vad som händer imon?? det är skoljogg, vi ska springa runt osudden (6km typ) alla i hela skolan fast det är uppdelat då :p först sexorna, sen sjuorna, sen åttorna, sen niorna tror jag.. asså det är rätt jobbigt för många tar det så hiimla seriöst, asså jag springer bara för att det är skönt att få ut nåt av det :p om ni fattar.. och jo innan dess ska vi ha utedag med alla sexor,sjuor,åttor,nior i vårt arbetslag, L-A-M-T... eller jag tycker det. aja, ska nog sova så jag hinner till skolan och orkar va vaken imon. pusspuss! ha en bra dag, ska försöka hinna blogga imon :) ska va med amanda imon också kommer bli kulkul :D


no picture.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0