old pics...

Hittade gamla bilder som jag nu lagt över... Titta på dom! Det känns sååå overkligt att man verkligen varit sååå liten! Tiden går så fort, ibland önskar jag att tiden bara kunde stanna upp och man får njuta. Tyvärr är det ju inte så men som tur är har jag ju gamla bilder och det väcker känslor, så sjukt roligt är det och kolla tillbaka på tiden som liten. Detta är bilder från fyran och femman tror jag;




Amanda Brown.

 

Klassen i femman.

 

Amanda Brown & Jeta Bajrami.

 

Jag & Jeta.

Jag & Amanda.

Mergim & Arbnor.

 

Amanda.

 

Lina & Jeta.

 

Typ i sexan.

 

Jag & Jeta.

 

Jag & Amanda på trönninge,

kommer du ihåg? :)

 

Denna får avsluta, har sjuuukt många fler men kan ju inte lägga ut alla.

PUSS.

 

 


Kommentarer
Postat av: Emilia

men aw, sötnötar :d

2010-10-14 @ 20:02:51
URL: http://pezone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0