monday morning.

idag cyklade man iväg till skolan då som vanligt. efter skolan cyklade jag hem, åt tomatsoppa!!! :D i lööövee... sen tränade jag spanska, sne cyklade jag på träningscyklen vi har hemma! är faktiskt lite stolt över mig själv haha... cyklade i tjugo min och det var inte så smärtsamt, jag kollade på mitt favoritprogram 'förhäxad' så tiden gick väldigt fort kan jag säga. sen åt jag igen(!) och sen cyklade jag med amanda till dansen och hade dans i en timma och sen cyklade jag tillbaka... och juste jag gjorde situps också, vilken träningsdag! så här mycket har jag nog aldrig tränat förut haha!!! det var min dag i sammanfattad text, hade tänkt att gå och lägga mej, har börjat bli så trött på morgonarna den senaste tiden vilket leder till ingen bra resultat i allt jag gör...








andra bilden blev liiite misslyckad men den bjuder jag på ;)

ha en bra kväll/natt!

Kommentarer
Postat av: Natalia

Älskar Förhäxat!!! Phoebe är min favorit, tror jag!

2010-10-06 @ 20:39:39
URL: http://modealanatalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0