gone away.

Nu har mina älskade kusinbarn åkt hem! Det känns så tomt, man saknar; ''HEJ ANTONIA! Kolla va jag gör!''
Ivars kommentar som han sa när jag kom hem :) Eller hans sånger och bilder. Ska lägga ut det, det är jätteroligt!
Nu ska jag ner till sporthallen och kolla på en innebandy match med Linn, Jasse och Sofie tror jag :)

Ha en bra lördag!
(Ska ha en frågestund, och då är det ni som skriver frågor till mej som ja svarar på)
PS. Är det inte många som frågar eller ingen så har jag ingen frågestund haha :p

nyduschad och klar :)


Kommentarer
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

okej, gjort ;)=

2010-10-17 @ 20:28:50
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dej? :)



Kram

2010-10-18 @ 09:23:14
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: -

Kan du typ ha lista på namn från klassen och så skriver du vad varje person e

kan inte förklara har sett de på andra bloggar, fattar du vad jag menar?!

2010-10-18 @ 18:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0