Shopping!

Hej! Idag är det så att jag ska på shopping tur i malmö med min kära syster Hannah! jippi, jag har längtat så mycket på att få shoppa! det var väldigt längesen jag shoppade, så är skitglad och dessutom får jag shoppa med min syster vilket är ett stort plus! Vi får bara hoppas att jag hittar något.. Kul och ha vart på stan och inte shoppat alls... Iallafall, detta är de sakerna jag vill ha från stan som jag ska kolla på;
  • Hatt
  • Magtröja, som slutar på magen typ
  • Adidaskofta
  • Väska
  • Skal till min Iphone
  • Sidenklänning
Det är det jag verkligen behöver kolla på. Sen hittar jag väl andra saker också.
Hoppas ni också får en riktigt lyckad dag!
the sisters are ready for some shopping :)
PUSSSS.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag chansar på att du hittar en hel del ;D

2010-07-29 @ 21:54:15
URL: http://pezone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0