Man ska ha husvagn!

Hej alla glada bloggläsare! Idag är det min sista dag här i malmö :( tyvärr åker jag inte hem utan åker och campar med familjen! Det är såå mysigt och bo i husvagn tycker jag :) Iallafall, jag kommer inte kunna blogga (om inte vi har internet och mina kusiner inte har sina datorer med sig) så det kommer gå en vecka utan bloggning! först åker jag och campar och på torsdag åker jag till Eskilscupen som är i Helsingborg. Sen kommer jag hem på söndag och ska tvätta och packa upp och packa igen för då åker jag på läger.. så där kommer det inte heller bli någon bloggning.. Aja sånt är livet. Förlåt för att jag inte har lagt upp bilderna från Spanien, jag LOVAR att lägga upp dom så fort jag kommer hem! Detta är mitt sista inlägg för idag.. Jag hoppas ni kommer få en bra dag idag.
Ha det bäst! PUSSS.
påminnelse till mej själv att lägga upp bilder från Spanien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0