hemma...

hej! nu är jag hemma ifrån gullbranna vilket inte är såå roligt. tyvärr har jag inga bilder ifrån gullbranna för jag hann inte blogga där. vet ni hur VARMT det har varit ida?! jag har haft panik hela dan..
alla va skitvarma och skittrötta så vi bestämde oss för att bada i havet! i liike, det var superskönt i vattnet :). sen duschade vi och så kom min bror för att hämta oss och våra grejer o så bar det av. somnade i bilen så skönt, va uppe sjukt sent inatt!iallafall, nu ska jag packa liite till sen är jag klar för att åka till.... SPANIEN!! åker imon klockan 7 så måste gå upp sjukt tidigt :s , men det klarar vi nog :). det här tror jag är det sista inlägget jag kommer göra, för jag tror inte att jag kommer ha en dator så jag kan blogga vilket är VÄLDIGT sad :(. men men sånt är livet..
ha det super bra nu! PUSSSSSSSS.


laddar inför spanien med denna bilden.
(turkiet, höstas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0