chinatown? no.. malmötown!

hej allihopa!  idag var det en lätt stressig dag, jag vaknade och tog en ''snabbdusch'' (enligt min syster duschade jag rätt länge...) sen åkte jag, mamma och hannah och majsan till stadium för att köpa fotbollskläder till mej eftersom jag ska till ekskilscupen i helsingborg nästa helg för jag är inte hemma på hela veckan... iallafall sen åkte jag till min kära och älskade amanda! jag har inte träffat henne på huuur länge som helst! så vi åt och snackade om vad som hänt och sen åkte jag hem igen för att packa till malmö, camping och eskils.. och nu är jag i malmö hos min syster hannah och jag stannar här i tre dagar och sen åker jag med mi familia och campar nånstans och sen eskil! kommer att bli skitkul men stressigt med allt på varann.. jag kommer uppdatera bloggen här i malmö men inte sen, vi har inget internet i husvagnen så jag kommer inte kunna blogga! vilket är tråkigt. snart ska vi kolla på una pelicula (film) + godis vilket jag inte ätit på skiiitlänge! kanske bloggare senare vi får se.. annars skriver jag imon.
amanda&jag i början av sexan :)
Ha det bäst! PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0