allt o lite till från gullbranna!

Hejhejj! idag vaknade jag (som alltid) av att det var superduper varmt i husvagnen. jag, louise och matilda satt och chillade för vi va rätt trötta (iallafall jag) sen igår kväll o vet ni vad vi såg när vi hade vart ute hela natten? 3 sånna paket med jorgubbar i, helt utan anledning hade nån tydligen lagt dom paketen där, skumt... aja, iaf, sen ringde matildas pappa ringde och kollade om vi ville följa med till halmstad, självklart säger man ju inte nej till halmstad. tyvärr skulle vi inte hinna ner till själva city så vi stannade på eurostop vilket också va väldigt roligt!
när vi kom tillbaka till gården gick vi till lägergården för att gå på scrapbooking, vilket också va väldigt kul :). nu sitter vi i caféet och bloggar såklart! snart ska vi nog gå på konsert med soulit. ha det bäst! PUSSSSS.




jordgubbarna vi hitttade på vårt bord. måste säga att dom va väldiiigt goda :D


matilda, jag och louise på eurostop.


inne på h&m.


på donken :)


scrapbooking!


matildas fina collage :)


mitt collage.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0