massa inlägg .

haha, gör verkligen sååå mkt inlägg men jag kom på att imon ska jag SOVA ÖVER MED AMANDA!!!! det kommer blii sååå roligt :D. det kommer lite om moode nu . enjoy !




ashley olsen ute på en shopping runda . olsen tvillingarna vet verkligen hur man ska klä sig!
bara ta ett par glanstights  (finns på jc), ett par snygga sneakers (skoaffärr), boxarlinne,(överallt) och en snygg kavaj (hm tror ja).




inte direkt nåt du har till skolan men man kan ju alltid sno lite ;)



vem bar den bäst? svara på kommentar :P väldigt snygg klänning om man vill
ha den till nån fest eller så :)




nåt vanligt Mary-Kate har på stan. vanliga jeanstights och en stor skjorta (gina tricot, det går också att använda en killmodell), snygga skor och accesoarer.




våga vara färgglad! ;) om du har på dej mörka eller enfärgade kläder kan du alltid liva upp det med färgglada acceosarer som ringar, armband eller nått i den stilden.
mössa & armvärmare; bikbok
stickad kofta; hm
jeanstights; trend house (men finns i stort sett i alla affärer)
strumpor; canada (hehe)




eva longoria är sjukt snygg överhuvud taget men i denna klänningen är hon sjuuukt snygg.
kanske inte passar till just dej, men hon klär i det ;)


detta får nog avsluta kvällen. jag får se om jag uppdaterar imorgon hos amanda. annars gör jag nog det i helgen.
nattinatti, sov gott.

you know you love me. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0