friday night !

Tjänna !

nu är jag hos min bästa vän amanda!! :D (amandabrown.blogg.se)  hon skriver om skvaller o hennes vardag.. spännande! :) gå in o kolla vetja ;). iaf idah i skolan hände inte så mkt, eller jo en grej, jag amanda o sandra hade pratat om demoner (jag skriver inget om det) så skulle amanda leka ''demon'' typ följa efter oss till våra skåp. men så stog vi o pratade med en kompis o då stog hon bakom sandra och sandra såg att amanda va bakom henne men så vänder hon sej om o amanda säger buh! o sandra bara skriker till huur högt som helst. kan ni fattas hur jag kände mej som såg allt detta! jag skrattade sönder! såå roligt, (jag kan förstå om ni inte fattar vad jag menar) ;). nu kollar vi på lets dance :D. men gotta go byee

you know you love me . <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0