What you've been waiting for!

hej! nu ska jag lägga upp nästan alla bilder ifrån spanien.. Jag hade tänkt och berätta lite om det också:
Vi bodde i Torrevieja Spanien. Det var suuperfint där! och så hade vi hyrt en bil så vi kunde komma nånstans.. om jag inte har berättat detta så bodde vi i en lägenhet. Man fick göra maten själv och så, det var kul men rätt jobbigt, det är skönt och bara slippa laga mat och allt... 
jag och min familj bodde i två lägenheter, (vi fick byta) första lägenheten va rätt liten, det var en våning så bodde vi i ett område med pool och sånt.. andra lägenheten var som ett lägenhetshus, (där fanns det också pool). första veckan bodde vi inte nära fam. Johansson (den andra familjen vi var där med), utan bodde typ 5-10 min bort. sen andra veckan bodde vi i samma område med dom :) det var väl allt, nu kommer bliderna! :


vår första frukost i första lägenheten.



asgood yogurt :)


köket.


vardagsrummet och balkongen och pappas och mammas säng.


mitt och louise badrum.


mitt och louise rum.


mammas, pappas, sofies och majsan badrum.


majsans och sofies rum.






Torrevieja.


Torrevieja.


vackra kusiner.





vi typ äälskade o göra konster o grejer i vattnet.


poolen.


la familia :)


så här elak är jag mot mina kusiner mohahah! :p


louise va tvungen och visa sina skills. :)






marknad.
vacker blid tycker jag :)


mammorna ville kolla på allt, o då menar jag ALLT!


tog lite outfit bilder :P


vår lägenhet låg på andra våningen.



hannah och victor kom :)





aquapolis.


aquapolis.






familjefoto :)


vi åt på mcdonken(!) innan vi skulle till ett köpcentrum.







beachen.















sola, va det som gällde.




vi hade roligt i vattnet när det va stooora vågor :)






Torrevieja med Tedenbys.






(dålig kvalitet)





mami&papi :)














förlåt sofie men denna bilden är såå klockren tycker jag :)






marknad. (igen)







morgondopp i poolen :)








banana boat.





söta Matilda :)






denna bilden får avsluta,
kommer ett inlägg till på va jag köpte i spanien.

ENJOY! :)














Kommentarer
Postat av: Emilia

wow toni! en massa bilder ju! det gillar vi! :D

2010-08-26 @ 18:51:37
URL: http://pezone.blogg.se/
Postat av: matilda

vad härligt ni verka ha haft det, underbara bilder! :D <3

2010-08-28 @ 12:27:36
URL: http://mmmmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0