happy birthday to me!

hej! här kommer bilder på vad jag fick pusss!

 

rosa iphoneskal (hjärtan)

 

guld/svart armband


brunt läppglans


avril lavinges nya parfym forbidden rose


grön ögonskugga


bruna armband med silvergrejer på


svart liten necessär


nice face!!


guldigt nagellack och grönt graffiti nagellack


blomma från farmor


svart väska


en annan svart väska


svart hög stövel (över knäna)

 

gråa joggingbyxor


svart kofta med silver knappar


svarta skinn tights byxor (tyg på baksidan)


valentines day!! och sonic unleashed (spel)


nrj energy


lila scarf


svart scarf med krimskrams :)


svarta cykelbyxor


svart jumper tröja


silver korshalsband


svart armband



guld silver halsband


svarta converse


vecko revyn och (vilket jag trodde va) en biljett till blog awards.

 

 

lessen för dålig kvalite och jag ser ut som ett mongo på alla bilder...

aja hoppas ni njuter nu för det gör jag haha puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0