13 september

TJENA, louise här :) Jag fick i uppdrag att skriva nått så nu gör jag det. Jag och Antonia sitter och kollar på förhäxad på tv nu, ett riktigt onaturligt program egentligen men ändå fastnar vi för det. Haha vi brukade leka att vi va häxor som hade krafter i händerna när vi va små! Så söta så... Nu ska vi snart äta tårta som jag fick från stigs idag. Sen ska vi åka och träna fotboll. :) Detta blev inget långt inlägg men har inget åh skriva om, om ni vill läsa nått mer kan ni kolla min blogg! Haha jag har precis skaffat den så finns väl typ två tre inlägg men ändå ;) louisenamberg.devote.se lösen; hejlouise
Men ha de bra så länge, Antonia kanske uppdaterar mer ikväll.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0