I just löööööööve Titanic.

hej! igår kollade jag på Titanic!
VÄRLDENS MEST FIIINASTE film som gjorts! Jag grät den sista halvtimmen eller timmen..
filmen är hemsk, men ändå väldigt väldigt fin. Ni som inte sett den MÅSTE verkligen se den!

Den handlar om Rose som tillhör en av dom högre klasserna och Jack som räknas som skräp ungefär.
Rose och hennes fästman ska åka med kryssningsfartyget Titanic till Amerika, medans Jack sitter och spelar poker med sina vänner. Det var inte ens meningen att Jack skulle med men han vann biljetter till Titanic, vem väljer inte den chansen att åka med liksom? Iallafall, han åker med.
Rose och Jack träffas och börjar umgås mer och mer. Självklart tycker inte hennes fästman om det så det blir väldigt mycket problem mellan dom. Båten slår i ett isblock och börjar sjunka, paniken blir allt större och kärleken mellan Rose och Jack blir ännu större.
- Hoppar du, så hoppar jag, säger Rose till honom.

Väääääldigt bra film!
den tycker jag ni ska se nästa gång :)



ha det bäst! PUSSSSSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0